پرش به محتوا
Home » نمایشگاه گروهی ” اسطوره گاو” گالری آرته دیزاین سالن شماره 2

نمایشگاه گروهی ” اسطوره گاو” گالری آرته دیزاین سالن شماره 2

  • از
we gallery نمایشگاه گاو

با حضور ۴۰ نفر از هنرمندان نقاش و مجسمه ساز

با حضور ۴۰ نفر از هنرمندان نقاش و مجسمه ساز با رویکردی اسطوره شناسی و بینا فرهنگی به کیوریتوری و گردآوری نیوشا نیوژپور و شادی داوری برپا گردید.
اسطوره، یاد آور قداستی از بین رفته است که بواسطۀ بار معنایی قدوسی ای که به همراه خود دارد از داستان و افسانه متمایز است.

به یاد هنرمندان گمنامی که در طول اعصار با به تصویر کشیدن فرهنگ و تمدن نیاکان مان حافظان آن گشتند و به شکرانه ی نوزایی و حیات مجدد زمین گِرد هم آمدیم تا نقشی دیگر و روایتی نوینی از اسطورۀ گاو را در آستانۀ بهار، به تصویر بکشیم. امید که دستان خداوند، در این بهار سالی پُررونق، پربرکت و پر از شادی برای مردم این سرزمین رقم زند.

در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان صادق ادهم، سعید امکانی، امیرحسین امیرجلالی، افشین باقری، آزاده بخشی، مهدی پرستار شهری، حورا پیش قدم، سحرجعفری، سهیل حسینی، مرجان حسینی، دانا حقیقی، رحیم حقیقی، کیهان خلیلی فر، علی داوری، شادی داوری، رضا راز قندی، حکمت رحمانی، ریحانه رحیمی نژاد، مجتبی رمزی، عارف رودباری، آویده سلمانپور، ناصر شاکری، اكرم السادات شرق آزادى، ریحانه شریعتی (ری را)، آذر شعاع احمدیة، سونیا صادقی، ژیلا عبادی، مریم عجملو، عادل علاسوند، فرزاد قاضی زاهدی، شیوا قنبری، گویا کرمی، سعید لزرجانی، المیرا لکی، عاطفه محمدپورمیر، حامد مشمولی، شکوفه محو بیدختی، میثم ندافیان، هومن نصیری و فیروز وهابی نژاد به نمایش درآمد.